Een nieuwe huisstijl bij het Gezinsleven

Het Gezinsleven - Personal Blog

Het Gezinsleven bestaat nog niet eens een jaar maar het is tijd voor verandering en daar hoort ook een andere huisstijl bij. We zijn begin dit jaar gestart met onze eigen blog op Het Gezinsleven. Inmiddels hebben we ruim 250 artikelen gepubliceerd en groeien we ook organisch steeds harder en daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Sinds kort heeft Paola ons team verlaten maar Jeroen zet de blog verder voort. Na een zoektocht naar leuke moeders die mee willen helpen om Het Gezinsleven verder te laten groeien is Jeroen in contact gekomen met Pauline Dreverman. Pauline gaat zich inzetten om samen met Jeroen en zijn team de blog verder uit te bouwen.

Waarom een nieuwe huisstijl?

De website van Het Gezinsleven was rose van kleur en erg gericht op de vrouwen / (jonge) moeders. Uiteindelijk willen wij met Het Gezinsleven een breder publiek aanspreken en focussen wij ons ook op leuke content voor de mannen / vaders. We hebben al verschillende categorieën en artikelen geschreven op onze website voor de mannen maar wij waren van mening dat de rose huisstijl van onze website daar niet helemaal bij paste. Pauline en Jeroen zijn daarom in samenwerking met onze websitebouwer E-Expansion op zoek gegaan naar een nieuwe huisstijl met een meer neutrale kleur, dat is uiteindelijk deze mooie kleur groen geworden. Wat vinden jullie hiervan?

De hele website heeft een makeover gekregen

Naast enkel het wijzigen van de basiskleur van onze huisstijl (en natuurlijk de bijbehorende logo’s) hebben we meer details gewijzigd die de meeste lezers wellicht over het hoofd zien. We hebben bijvoorbeeld de hoeken van de vele afbeeldingen op de website afgerond om alles wat “liever” te maken. We hebben sommige harde blokken minder hard gemaakt door met de kleurstellingen te spelen en ga zo maar door. Naast enkel designwijzigingen zijn we ook aan de opbouw gaan sleutelen, zo zijn er extra categorieën toegevoegd en hebben we diverse pagina’s toegevoegd.

Het Gezinsleven plezier voor iedereen

Wat willen wij met Het Gezinsleven bereiken?

Voornamelijk veel plezier! Onze website moet informatie bevatten over allerlei onderwerpen zoals ouderschap, speelgoed, activiteiten, vakanties, dagjes uit, lifestyle en meer. Wij willen graag onze ervaringen met jullie delen en jullie vooral informeren met leuke tips en trucs waar je iets mee kunt doen. Om dit voor elkaar te krijgen zou het natuurlijk erg leuk zijn als we meer moeders leren kennen die het leuk vinden om te schrijven en die ons hierbij een handje willen helpen! Dus mocht jij interesse hebben om samen met ons leuke artikelen te gaan schrijven over allerhande onderwerpen? Laat het ons dan zeker weten!

Wie is E-Expansion?

De website en de huisstijl van Het Gezinsleven zijn ontworpen door het bedrijf E-Expansion te Mierlo. E-Expansion is een van de bedrijven van Jeroen Adriaans welke gespecialiseerd is in E-commerce en SEO. E-Expansion is dé partner naar online succes en dat hebben ze al meerdere malen bewezen. Een leuk voorbeeld daarvan is ook een merk welke zij hebben opgezet genaamd Undiemeister welke je wellicht ook op de TV voorbij hebt zien komen.

E-Expansion is voor Het Gezinsleven de ideale partner omdat zij naast enkel de huisstijl en het website design ook de expertise in huis hebben voor SEO. Hierdoor kunnen we de groei en de vindbaarheid van de website van Het Gezinsleven een boost geven waardoor wij nu staan waar we staan. Het gaat dus niet enkel en alleen om het schrijven van een mooie tekst, alle teksten worden nagekeken, gescand en geoptimaliseerd voordat deze online worden geplaatst. Hierdoor halen zowel wij als (indien van toepassing) de partijen waarover wij bloggen hier ons voordeel uit.

Heb jij een creatieve pen en wil jij ons team versterken?

Lijkt het je leuk om het Team van Het Gezinsleven te ondersteunen met de leukste content? Neem dan snel contact op met Jeroen of Pauline via info@hetgezinsleven.nl. We kijken er naar uit om samen kennis te maken.

Deel deze blog:
Facebook
Twitter
LinkedIn

Inhoudsopgave

BoekenBoeken
Klik Hier
BabyBaby
Klik Hier
Design en lifestyleDesign en lifestyle
Klik Hier
KlussenKlussen
Klik Hier

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden toepassen.

Ook interessant

Koolhydraatarm dieet banner

Koolhydraatarm dieet

Waarom een koolhydraatarm dieet? Zo’n drie jaar geleden ben ik gestopt met roken (inmiddels niet meer) maar ik zag al snel dat de kilo’s eraan vlogen. Ik ben iemand die de hele dag door kan snacken en dat was na het stoppen ook duidelijk te zien.

Lees meer →